Vissza a Főoldalra Hogyan vásároljunk?
1c9e8ade-48e4-47e9-8b88-a1e85f312057

Üzemeltető “Diósgyőrért” Diósgyőri Vár Térségének Fejlesztéséért Közhasznú Alapítvány Székhelye 3530 Miskolc, Széchenyi u. 8. I/2.

Elérhetősége [email protected]

Adószám 18442173-2-05

Nyilvántartási szám 05-01-0001977

Nyilvántartó szerv Miskolci Törvényszék Tárhely szolgáltató Tárhely.Eu

1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14. +36 1 789-2-789, [email protected] A rendezvény lebonyolítója: University Sportmarketing Kft.

Székhelye: 3532 Miskolc, Liszt Ferenc utca 16/a

Elérhetősége: [email protected]

Adószám: 13298436-2-05

Cégjegyzékszám: 05 09 011404


Általános Szerződési Feltételek 1 Általános információk

A Diósgyőri Mikulásvonat, a „Diósgyőrért” a Diósgyőri Vár Térségének Fejlesztéséért Közhasznú Alapítvány (Székhely: 3530 Miskolc, Széchenyi u. 8. I/2., Nyilvántartási szám: 05-01-0001977,

adószám: 18442173-2-05, a továbbiakban Szervező) által szervezett rendezvénysorozat. A Szervező a Rendezvény bizonyos programjainak látogatását belépőjegyhez köti. A belépőjegy megvásárlásával a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre Szervező és a jegyek értékét kiegyenlítő magánszemély vagy cég (a továbbiakban Vevő) között.

Üzemeltető a rendezvény lebonyolításával az University Sportmarketing Kft. gazdasági társaságot bízta meg.


  1. A Szervező adatai

    Név: „Diósgyőrért” a Diósgyőri Vár Térségének Fejlesztéséért Közhasznú Alapítvány Székhely címe: 3530 Miskolc, Széchenyi u. 8. I/2.

    Nyilvántartást vezető cégbíróság: Miskolci Törvényszék Nyilvántartási szám: 05-01-0001977

    Statisztikai számjel: 18442173-9499-569-05

    Adószám: 18442173-2-05

    Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-128216/2017

    Bankszámlaszám: MKB 10300002-10657653-49020011

    IBAN: HU76 1030 0002 1065 7653 4902 0011 BIC kód: MKKB HU HB

    E-mail cím: [email protected]


    A Szervező lebonyolító adatai:

    A rendezvény lebonyolítója: University Sportmarketing Kft.

    Székhelye: 3532 Miskolc, Liszt Ferenc utca 16/a

    Elérhetősége: [email protected]

    Adószám: 13298436-2-05

    Cégjegyzékszám: 05 09 011404


  2. A Diósgyőri Mikulásvonat

    1. A Diósgyőri Mikulásvonat (a továbbiakban Rendezvény) egy több programpontból álló kulturális eseménysorozat, melyen az események az alábbi típusokba sorolhatók:

      Mesejáték: Interaktív szabadtéri mesejáték a Szervező által kiválasztott helyszíneken (Északerdő Zrt. által üzemeltetett Lillafüredi Állami Erdei Vasút különjáratai és a Lillafüredi parkban kialakított Mesebirodalomban megvalósuló Mesejáték kijelölt helyszínei – Miskolc-Lillafüred 38401/1, 38404,

      38405 hrsz). Ezek a helyszínek korlátozott befogadóképességgel rendelkeznek. A Szervező a Mesejáték látogatását belépőjegyhez köti, a jogosultságot a program során bármikor jogosult ellenőrizni.

      Vonat / járat: A Mesejátékhoz elérhetőek vonatozással egybekötött belépőjegyek (vonattal utazom). Minden mesejátékhoz egy konkrét vonat / járat párosul. A vonatozással egybekötött részvételi jegy vásárlása esetén a jegy a vonatozás árát is magában foglalja a Miskolc Dorottya úti LÁEV végállomás – Miskolc-Lillafüred – Miskolc Dorottya úti LÁEV végállomás viszonylaton. A csak mesejátékra szóló részvételi jegy ára (egyénileg utazom) nem tartalmazza a kisvonattal történő utazást.

      Mikuláscsomag átadás: A Mikuláscsomag átadás a Mesejáték keretében történik, annak

      elválaszthatatlan része. A Mikuláscsomag átvételére jogosító jegyet külön meg kell vásárolni igény szerint online vagy a Jegyirodában, azonban erre kizárólag részvételi jeggyel együtt van lehetőség. Mikuláscsomag átadásra a Mesejátékon való részvétel nélkül nincs lehetőség.

      Mesebirodalom: Díszletekkel, és tematikus dekorációval kiépített rendezvényhelyszín, amely a Miskolc-Lillafüreden (38401/1, 38404, 38405 hrsz), nyilvános helyszínen (park) található, és a Mesejáték időszakát és helyszíneit leszámítva, bárki számára ingyenesen látogathatók.

    2. A Szervező a Mesejáték pontos műsortervét a Rendezvény honlapján (www.mikulasvonat.hu) ismerteti.

    3. A Rendezvénysorozat időszaka: 2024. november 28 – december 8. és december 12-15.

  3. Jegyvásárlás és a szerződés létrejötte

    A rendezvénysorozat egyes Mesejátékaira a Szervező személyes és online elővételi jegyvásárlási lehetőséget biztosít.

    Személyes, regisztráció nélküli jegyvásárlási lehetőség a Miskolci Tourinform irodában 3530 Miskolc, Széchenyi u. 16. (a továbbiakban Jegyiroda).

    Online jegyfoglalás és jegyvásárlás a Rendezvényre a www.mikulasvonat.hu weboldalon (a továbbiakban: Webshop) keresztül. A Webshopban a Vevő regisztráció nélkül, és regisztráció létrehozásával is vásárolhat.

    1. Az online jegyfoglalás lépései a következők:

      1. A Vevő a Webshopban kiválasztja, melyik járatja, annak melyik vagonjába mennyi jegyet szeretne vásárolni. A Vevő itt kiválasztja a kívánt üléseket, és megadja mennyi mikuláscsomagot

        szeretne vásárolni, illetve, hogy jogosult e bármilyen kedvezményre. A Webshop jegyvásárlási felülete az alábbi oldalon érhető el: https://www.mikulasvonat.hu/

      2. A Jegyek típusai és egységárai a következők:



        2 éves korig a rendezvény díjmentesen látogatható, amennyiben a gyermek a vonaton a szülő ölében utazik.

      3. Az árak bruttó árak, magyar forintban értendők.

      4. Vevő megadja a vásárláshoz szükséges további adatait:

        Név

        E-mail cím Telefonszám

        Irányítószám és város

        Számlázási adatok (Számlán szereplő név, adószám, számlázási cím)

      5. A vonatképet ábrázoló felületen a Vevő kiválasztja a kívánt időpontot, a kívánt üléseket, és a

        kívánt jegytípust, majd megerősíti a foglalását a lefoglalom gombra kattintva. Az adatai ellenőrzése és a fizetési mód megadása után a foglalás véglegesítése gombra kattintva véglegesíti a foglalását,

        melyről Vevő visszaigazoló e-mailt kap az általa megadott e-mail címre. A foglalás véglegesítése gomb megnyomásával egyidejűleg Vevő elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.

      6. Az online lefoglalt jegyeket a vásárlónak a foglalás befejezésekor online bankkártyával szükséges kifizetnie, fizetés nélkül a jegyvásárlás nem érvényes.

        A személyesen lefoglalt jegyek ellenértékét a vásárló a jegypénztárban személyesen készpénzben és bankkártyával teljesítheti.

    2. Fizetés online bankkártyával

      1. Az online fizetés a OTP Mobil Szolgáltató Kft. Székhely: 1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. em., a továbbiakban: Fizetési Szolgáltató) rendszerén keresztül történik. A fizetéssel egyidejűleg Vevő elfogadja a Fizetési Szolgáltató általános szerződési feltételeit: https://simplepay.hu/wp- content/uploads/2023/09/simplepay_b2b_aszf_20230908.pdf

      2. A Vevő a Fizetési Szolgáltató oldalán kiválaszt egy fizetési módot, majd a Fizetési Szolgáltató útmutatásait követve fizet. Az itt megadott adatokat a Fizetési Szolgáltató kezeli, azokat a Szervező nem éri el.

      3. Sikeres fizetést követően a Vevőnek kötelező a Fizetési Szolgáltatótól visszatérni a Webshop oldalára, ahol a fizetés állapotáról és a jegyátvétel részleteiről kap információt.

    3. Fizetés személyesen a Jegyirodában készpénzben vagy bankkártyával (POS terminál)

      1. Lehetőség van személyes jegyvásárlásra a Mikulásvonat jegyirodában nyitvatartási időben. A

        jegyirodában a készpénzes fizetésen kívül lehetőség van bankkártyás fizetésre is. A jegyiroda címét és nyitvatartási ideje megtalálható a www.mikulasvonat.hu honlap Kapcsolat menüpontjában találják.

    4. Fizetési visszaigazolás, a szerződés létrejötte

      1. Sikeres online bankkártyás fizetés, személyes jegyvásárlást követően a Webshop visszaigazoló e- mailt küld a vevőnek (a továbbiakban E-ticket), mely tartalmazza a megvásárolt jegyek információit, valamint a megrendelés sorszámát. A Webshop által küldött e-mail nem részvételi jegy, a vonaton

        történő utazásra és a mesejátékon való részvételre nem jogosít. minden esetben szükséges a visszaigazolással kapott E-ticketet bemutatni vagy elektronikusan, vagy nyomtatott formában.

      2. A Webshop általi visszaigazoló e-maillel jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre Vevő és Szervező között. Szervező köteles a sikeres vásárlást követő 72 órán belül a Vevő által megadott e-mail címre elküldeni az E-ticketet.

      3. Bármilyen okból sikertelen vásárlás esetén a szerződés nem jön létre, visszaigazoló e-mail nem kerül elküldésre.

    5. E-ticket

      1. A vásárlást követően a Szolgáltató egy e-mailt küld a Vásárló által megadott e-mail címre, amely kattintható link formájában, vagy csatolt mellékletként, vagy ún. landing page-en keresztül

        tartalmazza az e-ticketet. Az e-ticket egy teljes értékű elektronikus Jegy. Az e-ticketen lévő számsor és vonalkód az összes szükséges információt tartalmazza az elektronikus beléptetéshez. A vonalkódot a Rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan is ellenőrizhetik.

      2. Az e-ticket kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós időben, azonnal megtörténik. Az elektronikus utalvány, illetve az e-ticket kiszállítására nincs mód, azt a

        Szolgáltató elektronikusan kézbesíti. A szolgáltatás teljesítése automatikus.

      3. Az e-ticketet a Vásárló a sikeres vásárlást követően saját maga töltheti le, és maga nyomtatja ki, azokat nem lehet sem személyesen a jegypénztárakban, sem postai úton átvenni. A kinyomtatott e- ticket abban az esetben használható fel, amennyiben azon a vonalkód és a vonalkód melletti kód jól olvasható.

      4. A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a vásárlót terheli. Az e-ticket belépőjegyet a Vásárló köteles kinyomtatva vagy elektronikusan a Rendezvényre magával hozni.

      5. Vásárló tudomásul veszi, hogy az e-ticket-en található vonalkódot a rendezvény szervezője a Rendezvény helyszínén elektronikusan ellenőrizheti, amely azt azonnal érvényteleníti. A beléptetés az első érvényesítés alapján történik. Így az az első jegy érvényes, amelyet a rendezvény szervezőjének a beléptető-rendszere az adott vonalkóddal beléptetésre elfogadott. Minden további belépési kísérlet

        érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg az e-ticket belépőjegyet vásárlóval. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.

      6. A rendezvény szervezője döntésének megfelelően egyes rendezvényekre a belépés lehetségessé válhat a megfelelő "okostelefonnal" rendelkező ügyfelek számára, a telefonjuk felmutatásával is. Ebben az esetben a Szolgáltató a Vásárló által a saját telefonjára letöltött alkalmazás (ún. elektronikus tárca) részére kézbesíti a belépőjegyet.

    6. Számlázás

      1. Sikeres online bankkártyás fizetést követően Vevő elektronikus számlát kap az általa megadott e- mail címre. Az elektronikus számlát a KBOSS.hu Kft (Székhely: 2000 Szentendre, Táltos utca 22/b, a továbbiakban Számlázási Szolgáltató) állítja ki és küldi el a Vevőnek.

      2. Sikeres helyszíni fizetés esetén Vevő minden esetben nyugtát, vagy kérésére számlát kap a Jegyiroda munkatársától.

    7. A Jegyek átvétele

      1. A rendezvényre szóló e-ticketet a Vásárló a sikeres vásárlást követően saját maga töltheti le, és maga nyomtatja ki, azokat nem lehet sem személyesen a jegypénztárakban, sem postai úton átvenni.

      2. A mikuláscsomag átvételére jogosító jegyet a vevő az érvényes e-ticket leolvasását követően kapja kézhez a jegyet érvényesítő munkatárstól.

  4. Elállási jog

    1. A jegyvásárlás a Fizetési Szolgáltató oldalán történő tényleges fizetés, vagy a 4.2 vagy a 4.3 pontokban foglalt pénzügyi teljesítés előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható.

    2. A Vevő a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, mivel a Rendezvényre szóló belépőjegy egy adott időpontra (pl. 2017. december 5. 16:45) szól. A Szervezőnek az 5.4 pontban leírtak kivételével nem áll módjában

      sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni.

    3. A megvásárolt, de be nem váltott jegyek árát a rendezvény után nem térítjük vissza.

    4. Amennyiben a Vevő nem tudja újra értékesíteni a lemondott / cserélni kívánt jegyet:

      Betegség esetén, orvosi igazolás bemutatása (szkennelve elegendő) ellenében a fel nem használt részvételi jegy árának 50%-át, a mikuláscsomag árának a 100%-át tudjuk visszatéríteni

      Betegség esetén, kórházi igazolás bemutatása (szkennelve elegendő) ellenében a fel nem használt részvételi jegy árának 100%-át, a mikuláscsomag árának a 100%-át tudjuk visszatéríteni

      Egyéb esetekben a Jegyiroda vezetője és az Alapítvány kuratóriuma jogosult bármely mértékű visszatérítésről dönteni.

      Mikuláscsomag jegy árának visszatérítésére csak abban az esetben van lehetőség, ha a korábban már átvett jegyet visszajuttatja a Jegyiroda részére.

      A rendezvény elmaradása esetén az összes előre vásárolt jegy árát visszatérítjük.

  5. Jegyek átruházása

    1. A Vevő részére Szervező által elküldött e-ticketet Vevő átruházhatja harmadik személy részére. Jegyátvételnél Szervező nem ellenőrzi Vevő személyazonosságát, csak az e-ticketen szereplő adatok valódiságát.

    2. Vevő a e-ticket érvényesítését követően kézhez kapott mikuláscsomag jegyet is átruházhatja harmadik személy részére.

    3. Vevő tudomásul veszi, hogy a e-ticketet bizalmasan kezeli, illetéktelen személyeknek nem küldi tovább. A e-ticketet illetéktelen személy által történő felhasználásából eredő károk miatt a Szervezőt nem terheli felelősség.

  6. Adatvédelem

    1. Szervező az online jegyvásárlás során birtokába jutott adatokat (név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok) az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásai szerint bizalmasan kezeli, kizárólag a vásárlások teljesítéséhez és évente 2

      alkalommal saját programjainak népszerűsítésére használja fel.

    2. Bizonyos adatokat a rendelés teljesítése érdekében Szervező a Fizetési Szolgáltató ill. a Számlázási Szolgáltató részére továbbít.

    3. Vevő adatainak kezeléséről és a harmadik félnek továbbított adatokról az Adatvédelmi tájékoztató nyújt részletes információkat, mely itt érhető el: https://mikulasvonat.hu/wp- content/uploads/2023/10/Adatkezelesi-tajekoztato_mikulasvonat-v1.pdf

  7. Panaszkezelés

    1. Vevő személyesen a Jegyirodában, vagy e-mailben jelezheti problémáját az

      [email protected] e-mail címen magyar vagy angol nyelven. Szervező a beérkezett e- mailt 72 órán belül megválaszolja, illetve megkezdi az esetleges probléma kivizsgálását. Szervező az [email protected] címre érkező leveleket elektronikus rendszerben, nyilvántartja és megőrzi.

  8. Záró rendelkezések

    1. Hibás adatok helyesbítését Vevő a [email protected] e-mail címen kérheti. Vevő tudomásul veszi, hogy a jegyvásárlás során helytelenül megadott adatokból (pl. hibás e-mail cím)

      eredő károkért a Szervezőt nem terheli semmilyen felelősség.

    2. A Szervező a műsorváltozás jogát fenntartja.

    3. Rossz időjárási körülmények esetén a Mesejáték megvalósul, a Szervező csapadékos időjárási körülmények esetén is megrendezi

    4. A Rendezvényen mindenki saját felelősségére vesz részt.

    5. Szervező megtagadhatja a Rendezvényre történő belépést vagy a részvételt, ha Vevő súlyos

alkoholos vagy kábítószeres befolyásoltság alatt áll, vagy viselkedésével egyértelmű módon zavarja a program zavartalan lebonyolítását.

    1. A Rendezvényen a résztvevőkről a sajtó képviselői és a szervezők által kép-és hangfelvétel készülhet

    2. Jelen vásárlói szerződésben nem szabályozott kérdésekben a hatályos Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak.

    3. További információért kérem látogassa meg a https://www.funcode.hu/wp- content/uploads/2023/08/Funcode.hu-TPH-ASZF-20230720pdf-1.pdf oldalt.

Adatkezelési Tájékoztató Felhasználási Feltételek Impresszum ÁSZF